Henvendelser og klager

Ved henvendelser og klager

Har du en henvendelse omkring dit energimærke, som er lavet af os, skal du kontakte os via mail indenfor 3 år af energimærkets indberetning. En henvendelse kan være, hvis du er uenig i stamdataen, prisen på opvarmningsmidlet o.lign.

Mailens overskrift skal være ”Henvendelse ifm. (Adresse med postnummer og by)”. Vi behandler din Henvendelse indenfor 2 uger.

Har du en klage omkring dit energimærke, som er lavet af os, skal du kontakte os via mail indenfor 1 år af energimærkets indberetning, eller 1 år efter du er flyttet ind. Man kan klage over de faglige og kvalitetsmæssige forhold for energimærket. Finder vi at klagen ikke er berettigede, skal du rette klagen til energistyrelsen indenfor 4 uger af, at du har modtaget en afgørelse i sagen fra os.
Læs mere her – https://ens.dk/ansvarsomraader/energimaerkning-af-bygninger/klagevejledning

Mailens overskrift skal være ”Klage ifm. (Adresse med postnummer og by)”. Vi behandler din klage indenfor 2 uger

Kontaktoplysninger på energistyrelsen:

Energistyrelsen
Carsten Niebuhrs Gade 43
1577 København V

Energistyrelsen, Esbjerg
Niels Bohrs Vej 8D
6700 Esbjerg

Kontakt Energistyrelsen
Tlf: 33 92 67 00
ens@ens.dk
CVR-nr.: 59 77 87 14

Kontakt os i dag

Vil du vide mere?

Finder du ikke nok informationer om din ønskede opgave her på vores hjemmeside, er du altid meget velkommen til at kontakte os til en uforpligtende snak og eventuelt et tilbud på opgaven.

Ring til os på telefon (+45) 40 54 93 73 eller send en mail til ekonsulenten@outlook.dk. Vi besvarer din henvendelse hurtigst muligt.