Ved henvendelser og klager
Har du en henvendelse omkring dit energimærke, som er lavet af os, skal du kontakte os via mail indenfor 3 år af energimærkets indberetning. En henvendelse kan være, hvis du er uenig i stamdataen, prisen på opvarmningsmidlet o.lign.
Mailens overskrift skal være ”Henvendelse ifm. (Adresse med postnummer og by)”. Vi behandler din Henvendelse indenfor 2 uger.
Har du en klage omkring dit energimærke, som er lavet af os, skal du kontakte os via mail indenfor 1 år af energimærkets indberetning, eller 1 år efter du er flyttet ind. Man kan klage over de faglige og kvalitetsmæssige forhold for energimærket. Finder vi at klagen ikke er berettigede, skal du rette klagen til energistyrelsen indenfor 4 uger af, at du har modtaget en afgørelse i sagen fra os.
Læs mere her – https://ens.dk/ansvarsomraader/energimaerkning-af-bygninger/klagevejledning
Mailens overskrift skal være ”Klage ifm. (Adresse med postnummer og by)”. Vi behandler din klage indenfor 2 uger
Kontaktoplysninger på energistyrelsen:
Energistyrelsen
Carsten Niebuhrs Gade 43
1577 København V
Energistyrelsen, Esbjerg
Niels Bohrs Vej 8D
6700 Esbjerg
Kontakt Energistyrelsen
Tlf: 33 92 67 00
ens@ens.dk
CVR-nr.: 59 77 87 14